Гарантія та повернення товару

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на видаткові запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Цей вид товару перевіряється з його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари- гарантія не поширюється та обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2. Товар, який має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню за його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи:

  • довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності надання послуг сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійної установки запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

  • нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторної олії не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
  • пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового управління), що виникли через неакуратного водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
  • встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення цього виду робіт.

5. Повернення з інших причин можливе при повній справності товару та при умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернутий Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:

  • помилка під час підбору товару;
  • різночитання технічної документації;
  • помилка складу під час відбору Вашого товару;
  • нестача виробника.

6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.

7. Вимоги до повернення товару:

  • товар приймається до повернення тільки у первинній упаковці, в якій він був відпущений клієнту незалежно від причини повернення;
  • упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою.

8. Гарантійний строк на обумовлені у п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів або більше, залежно від типу товару.

9. Умови повернення в випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за вийнятком браку):

  • якщо з моменту продажу пройшло не більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі